mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam neyi gereksiz. kargonun 20.00 'da gelebilme ihtimalini bilmenin neresi gereksiz?
Belki o saatlerde evde olmayı aklımda bulundurabilirim.

Yine de cevabınız için teşekkürler.
Kargo gönderilerinde olası teslim yalnızca tarih olarak mı yoksa saat olarak da bildiriliyor mu artık?