• 29-09-2021, 00:23:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba iyi geceler arkadaşlar,
    son zamanlarda düşünüyorum da aklıma yazıp çizilebilecek bir fikir/proje gelmiyor. Sizin var mı yazılsa hazırlansa güzel olur iyi prim yapar dediğiniz herhangi bir ürün/salt script?
    Konu altında hem sohbet edelim hem de fikir paylaşalım. (Oturaklı fikirleri uygulamaya yeltenmem durumunda dilerse fikir babası ile mutabık ve organize şekilde script/ürün testleri için iletişime geçecek ve ücretsiz destek vereceğim.)
  • 29-09-2021, 00:24:51
    #2
    hocam kimsenin projesini burda paylaşacağını zannetmem ki
  • 29-09-2021, 00:27:22
    #3
    kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kimsenin projesini burda paylaşacağını zannetmem ki
    inanır mısınız son zamanlarda o kadar düşünemiyorum ki en azından şansımı denemek istedim hem koca koca projeler değil sadece fikir ve öneri iletilmesini istiyorum yoksa ben de vermem koca projeleri ama en azından varsa farklı bir fikrim mutlaka aleni bir şekilde yazarım yine de teşekkür ediyorum yorumunuz için
  • 29-09-2021, 00:30:11
    #4
    Bence çok sade bir soru-cevap scripti yapın. Web sitesi sahiplerinin alt domain'e ekleyip gelen soruları cevaplayacağı, hem DESTEK gibi calısır hem de içerik üretir. Ama çok kolay ve çok sade olmalı. Milleti asıl yıldıran karmaşık şeyler.
  • 29-09-2021, 00:34:02
    #5
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok sade bir soru-cevap scripti yapın. Web sitesi sahiplerinin alt domain'e ekleyip gelen soruları cevaplayacağı, hem DESTEK gibi calısır hem de içerik üretir. Ama çok kolay ve çok sade olmalı. Milleti asıl yıldıran karmaşık şeyler.
    Bunu uygulamak vakit almayacaktır ama "çok kolay ve çok sade olmalı" kalıbından kastınız tam olarak nedir hocam mümkünse bana buradan veya pmden bu yapıda olması gereken özellikleri ve yapı kapsamını iletebilir misiniz? Yorum için teşekkür ederim.
  • 29-09-2021, 00:37:33
    #6
    jeptun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu uygulamak vakit almayacaktır ama "çok kolay ve çok sade olmalı" kalıbından kastınız tam olarak nedir hocam mümkünse bana buradan veya pmden bu yapıda olması gereken özellikleri ve yapı kapsamını iletebilir misiniz? Yorum için teşekkür ederim.
    Tabi yarına, detaylandırıp atarım. Buradaki herkesin ihtiyacı var buna. 😁
  • 29-09-2021, 00:38:38
    #7
    Olaylara çoğu zaman dışarıdan bakıyoruz, sorun oluşturan şey de tam olarak bu. Halbuki kendimize, ihtiyaç duyduğumuz şeylere baksak aklımıza fikir gelebilir. Yalnızca parayı düşünerek hareket etmek bana pek mantıklı gelmiyor. Mesela internetteki bilgilere güvenebiliyor muyuz? hayır. neden? sırf para kazanmak için sağdan soldan alınan şeyleri makale diye paylaşanlar tipler yüzünden. öff bu konuda çok sinirliymişim. gidip konu açayım asdfasdas
    • jeptun
    jeptun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-09-2021, 00:39:26
    #8
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi yarına, detaylandırıp atarım. Buradaki herkesin ihtiyacı var buna. 😁
    Teşekkür ederim hocam
  • 29-09-2021, 00:46:03
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaylara çoğu zaman dışarıdan bakıyoruz, sorun oluşturan şey de tam olarak bu. Halbuki kendimize, ihtiyaç duyduğumuz şeylere baksak aklımıza fikir gelebilir. Yalnızca parayı düşünerek hareket etmek bana pek mantıklı gelmiyor. Mesela internetteki bilgilere güvenebiliyor muyuz? hayır. neden? sırf para kazanmak için sağdan soldan alınan şeyleri makale diye paylaşanlar tipler yüzünden. öff bu konuda çok sinirliymişim. gidip konu açayım asdfasdas
    Şöyle bir düşündüm de ben kendi ihtiyaçlarım için aklıma gelebilen belki tüm fikirleri uygulamışımdır ancak ticari dengeyi korumak ve hatta ticareti daha da yükseltmek adına belki farklı birşeyler yapılabilir diye de düşünüyorum şöyle ki içinde olduğumuz durum ve sektör mevcudiyetindeki aksilikler sevdiğimiz işi neşeyle keyfimizce yapmamıza pek olanak sağlamıyor çünkü bu süreçte 1 ayda ortaya attığımız iş için karşı tarafın(müşterinin) alım gücü yetersiz kalıyorsa biz geliştiriciler de geriden geliyor oluruz bu bağlamda aç kalmamak mümkün değil. Ayrıca muzip mizacınız var neşeniz bol olsun hocam. Yorum için de ayrıca teşekkür ederim.