Olaylara çoğu zaman dışarıdan bakıyoruz, sorun oluşturan şey de tam olarak bu. Halbuki kendimize, ihtiyaç duyduğumuz şeylere baksak aklımıza fikir gelebilir. Yalnızca parayı düşünerek hareket etmek bana pek mantıklı gelmiyor. Mesela internetteki bilgilere güvenebiliyor muyuz? hayır. neden? sırf para kazanmak için sağdan soldan alınan şeyleri makale diye paylaşanlar tipler yüzünden. öff bu konuda çok sinirliymişim. gidip konu açayım asdfasdas
Şöyle bir düşündüm de ben kendi ihtiyaçlarım için aklıma gelebilen belki tüm fikirleri uygulamışımdır ancak ticari dengeyi korumak ve hatta ticareti daha da yükseltmek adına belki farklı birşeyler yapılabilir diye de düşünüyorum şöyle ki içinde olduğumuz durum ve sektör mevcudiyetindeki aksilikler sevdiğimiz işi neşeyle keyfimizce yapmamıza pek olanak sağlamıyor çünkü bu süreçte 1 ayda ortaya attığımız iş için karşı tarafın(müşterinin) alım gücü yetersiz kalıyorsa biz geliştiriciler de geriden geliyor oluruz bu bağlamda aç kalmamak mümkün değil. Ayrıca muzip mizacınız var neşeniz bol olsun hocam.

Yorum için de ayrıca teşekkür ederim.