Bence çok sade bir soru-cevap scripti yapın. Web sitesi sahiplerinin alt domain'e ekleyip gelen soruları cevaplayacağı, hem DESTEK gibi calısır hem de içerik üretir. Ama çok kolay ve çok sade olmalı. Milleti asıl yıldıran karmaşık şeyler.
Bunu uygulamak vakit almayacaktır ama "çok kolay ve çok sade olmalı" kalıbından kastınız tam olarak nedir hocam mümkünse bana buradan veya pmden bu yapıda olması gereken özellikleri ve yapı kapsamını iletebilir misiniz? Yorum için teşekkür ederim.