Ehliyet Raporu Hakkında
3
●39
- 28-09-2021, 20:41:07Öncelikle bağlı olduğun aile sağlığı merkezine gidiyorsun ehliyet raporu alıcam diye. Senin kendini açıklama zorunluluğun yok zaten. Genel bir muayene ediyor. Oradaki hekime bunlardan bahsetme o zaten senin geçmiş hastalıklarına bakıyor sistemde olan. Hekim geçmiş sıkıntıları görürse zaten uzman hekime gitmen lazım deyip seni yönlendirecek uzman hekime. Eğer sisteminde sıkıntılı bir durum görmezse senin hakkında çıkarıp imzalayıp veriyor sağlık raporunu ehliyet için
- 28-09-2021, 20:42:26hocam peki bu hastalık geçmişi heyet raporu ilemi belirleniyor ?Concor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2021, 20:44:13Hayır hocam sen hastaneye her gittiğin muayene sonucunda, gittiğin doktor zaten sisteme işliyor muayene sonucunu sisteme işler, yazdığı ilaçları sisteme işler vs vs herşey sistemde var geçmiş sağlık kayıtların. Aile hekimin ordan bakıyor zaten bu elemanın bir sıkıntısı varsa git uzman hekime der. Sıkıntı görmezse kendisi yazarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle