Öncelikle bağlı olduğun aile sağlığı merkezine gidiyorsun ehliyet raporu alıcam diye. Senin kendini açıklama zorunluluğun yok zaten. Genel bir muayene ediyor. Oradaki hekime bunlardan bahsetme o zaten senin geçmiş hastalıklarına bakıyor sistemde olan. Hekim geçmiş sıkıntıları görürse zaten uzman hekime gitmen lazım deyip seni yönlendirecek uzman hekime. Eğer sisteminde sıkıntılı bir durum görmezse senin hakkında çıkarıp imzalayıp veriyor sağlık raporunu ehliyet için