Öncelikle bağlı olduğun aile sağlığı merkezine gidiyorsun ehliyet raporu alıcam diye. Oradaki hekime bunlardan bahsetme o zaten senin geçmiş hastalıklarına bakıyor sistemde olan. Hekim geçmiş sıkıntıları görürse zaten uzman hekime gitmen lazım deyip seni yönlendirecek uzman hekime. Eğer sisteminde sıkıntılı bir durum görmezse senin hakkında çıkarıp imzalayıp veriyor sağlık raporunu ehliyet için
hocam peki bu hastalık geçmişi heyet raporu ilemi belirleniyor ?