• 28-09-2021, 08:04:45
    #1
    merhaba arkadaşlar contabo kullanmak istiyorum da bir kaç sorum var kullananlardan bilgi almak istiyorum
    1. soru 9 euroluk mu alsam 15 euroluk mu 16gb ram yeterli hızı veriyor mu
    2. sorum ssd seçeneği var bir de NVMe seçeneği var ama sizce hangisini seçmem lazım ssd daha fazla kapasite veriyor ama NMVe de hızlı deniyor gözle görülür fark var mı ?
    3. sorum türkiyede %18 kdv alıyor farklı ülke seçip kdv almayan bir ülke seçsek sorun olur mu ?
    4. sadece cantos kurulumu alsam pleski kendim kursam 15 günlük denemelerle kullansam sorun olur mu yoksa direk aylık ücretlisini mi almam lazım

    bu sorularımı bilenler cevap verirse çok sevinirim
  • 28-09-2021, 08:58:20
    #2
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar contabo kullanmak istiyorum da bir kaç sorum var kullananlardan bilgi almak istiyorum
    1. soru 9 euroluk mu alsam 15 euroluk mu 16gb ram yeterli hızı veriyor mu
    2. sorum ssd seçeneği var bir de NVMe seçeneği var ama sizce hangisini seçmem lazım ssd daha fazla kapasite veriyor ama NMVe de hızlı deniyor gözle görülür fark var mı ?
    3. sorum türkiyede %18 kdv alıyor farklı ülke seçip kdv almayan bir ülke seçsek sorun olur mu ?
    4. sadece cantos kurulumu alsam pleski kendim kursam 15 günlük denemelerle kullansam sorun olur mu yoksa direk aylık ücretlisini mi almam lazım

    bu sorularımı bilenler cevap verirse çok sevinirim
    Hocam genel cevap vereyim bende Hetzner kullanıyorum.

    1. Sizin projenize göre değişiklik gösterebilir fakat 16 GB de az değil yani bir çok projeyi çalıştıracaktır.
    2. NVME daha iyi 100 GB büyük bir alan projenize göre değerlendirmenizde fayda var.
    3. Hocam o vat olayı ülke ile alakalı doğru ama farklı yerden açmanız projenizi riske atabilir, sonra doğrulama bir şey isterler veya başka bir sorun olabilir.
    4. Pleski bahsettiğiniz şekilde kullanabilirsiniz, bir çok firma böyle kullanıp 15-20 günde bir otomatik yeniliyorlardı hatta.

    Bu arada alt kısımda da SSD ile NVME arasında ki okuma ve yazma gibi farkları da göstermişler işinize yarayabilir. Ortalama 10-15 x gibi.
  • 28-09-2021, 09:17:12
    #3
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genel cevap vereyim bende Hetzner kullanıyorum.

    1. Sizin projenize göre değişiklik gösterebilir fakat 16 GB de az değil yani bir çok projeyi çalıştıracaktır.
    2. NVME daha iyi 100 GB büyük bir alan projenize göre değerlendirmenizde fayda var.
    3. Hocam o vat olayı ülke ile alakalı doğru ama farklı yerden açmanız projenizi riske atabilir, sonra doğrulama bir şey isterler veya başka bir sorun olabilir.
    4. Pleski bahsettiğiniz şekilde kullanabilirsiniz, bir çok firma böyle kullanıp 15-20 günde bir otomatik yeniliyorlardı hatta.

    Bu arada alt kısımda da SSD ile NVME arasında ki okuma ve yazma gibi farkları da göstermişler işinize yarayabilir. Ortalama 10-15 x gibi.
    teşekkürler hocam genel bilgilendirme için