Hocam genel cevap vereyim bende Hetzner kullanıyorum.
1. Sizin projenize göre değişiklik gösterebilir fakat 16 GB de az değil yani bir çok projeyi çalıştıracaktır.
2. NVME daha iyi 100 GB büyük bir alan projenize göre değerlendirmenizde fayda var.
3. Hocam o vat olayı ülke ile alakalı doğru ama farklı yerden açmanız projenizi riske atabilir, sonra doğrulama bir şey isterler veya başka bir sorun olabilir.
4. Pleski bahsettiğiniz şekilde kullanabilirsiniz, bir çok firma böyle kullanıp 15-20 günde bir otomatik yeniliyorlardı hatta.
Bu arada alt kısımda da SSD ile NVME arasında ki okuma ve yazma gibi farkları da göstermişler işinize yarayabilir. Ortalama 10-15 x gibi.
teşekkürler hocam genel bilgilendirme için