merhaba arkadaşlar contabo kullanmak istiyorum da bir kaç sorum var kullananlardan bilgi almak istiyorum
1. soru 9 euroluk mu alsam 15 euroluk mu 16gb ram yeterli hızı veriyor mu
2. sorum ssd seçeneği var bir de NVMe seçeneği var ama sizce hangisini seçmem lazım ssd daha fazla kapasite veriyor ama NMVe de hızlı deniyor gözle görülür fark var mı ?
3. sorum türkiyede %18 kdv alıyor farklı ülke seçip kdv almayan bir ülke seçsek sorun olur mu ?
4. sadece cantos kurulumu alsam pleski kendim kursam 15 günlük denemelerle kullansam sorun olur mu yoksa direk aylık ücretlisini mi almam lazım
bu sorularımı bilenler cevap verirse çok sevinirim