Kira sözleşmesi hakkında sorum var.
15
●188
- 26-09-2021, 18:02:35Tahliye tahütnamesi yaptınız mı peki birde sözleşme noter tastiklimi ?
- 26-09-2021, 18:03:34Üyeliği durduruldu[9=XantibieN;1081044667]takip++[/QUOTE]
Tabi reis
Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocamadilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-09-2021, 18:04:38Tabi reisJimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noter tasdikli değil, basit emlakçı sözleşmesi ve tahütname yok hocam[/QUOTE]
Ozaman bir sorun olmaz hocam - 26-09-2021, 18:05:32Onlarla tam olarak iki taraf ne yapabilir hocam detaylı bilgi verirmisinizadilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani mal sahibi ve kiracının ne gibi işine yarar - 26-09-2021, 18:06:29Üyeliği durdurulduÇok güzel soru hocam teşekkürlerDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@adilesme71; hocam bilginiz varmı - 26-09-2021, 18:07:36hocam tahliye tahütname genelde mülk sahibinin işine yarar eğer size boş tahliye kağıdına imza attırırlarsa 1 ay içinde istediği gibi çıkartır sizi mülkten. Noter tastiksiz sözleşmede bir mükmü olmuyor maalesef millet notere para vermemek için kaba düzen yapıyor istediğin zaman çık bir sorun olmaz yani mülkten.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle