• 24-09-2021, 11:44:49
    #10
    İlk uçak deneyimim 24 saatlik endonezya yolculuğumdu 3 aktarma ile gittim. Uçak ile yükseklik korkusunun alakası yok diyebilirim. Zaten bildiğiniz üzere uçak en güvenli toplu taşıma aracı
  • 24-09-2021, 11:47:09
    #11
    Hala ne olduğunu anlamadığım birşeye tanıklık etmiştim.

    İstanbul'dan Muş'a gittim uçakla. Çocuktum. Kanadın hemen arkasında cam kenarındaydım. Kanadın üst kısmında açılıp kapanan bir yer vardı. (Sonraki uçuşlarda görmedim o kısmı) yani kontrol neticesinde değil de sanki rüzgarın kuvvetiyle hareket ediyordu. Nasıl korktuğumu anlatamam hocam
  • 24-09-2021, 11:48:17
    #12
    Bugün iki ucak değiştirdim her seferinde o kalkışın verdiği mükemmel his ve hızlı varış harika duygular denemelisin
  • 24-09-2021, 11:49:57
    #13
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün iki ucak değiştirdim her seferinde o kalkışın verdiği mükemmel his ve hızlı varış harika duygular denemelisin
    genelde kalkış ve inişi sevmiyorlar ama bende şu tam hızlanırken gelen hissi çok seviyorum
  • 24-09-2021, 11:51:35
    #14
    Düşündüğünüz gibi geçmiyor hocam hatta inerken bu kadar mıydı diyorsunuz
  • 24-09-2021, 11:51:59
    #15
    Ben ilk uçağa bineceğim zaman pegasustan bilet almıştım 2-3 gün önce pegasus uçağı İstanbul'da kaza yaptı iptal ettim biletimi
    Anadolu jetten almıştım. korka korka gittim havaalanına zaten stres yapınca mideme vuruyor baya kötüydü sonra güvenlikten falan geçtik biraz bekledim kapı açıldı
    uçağın içine girdim otobüs gibi uçak öyle çok büyük değil neyse oturdum kemerleri vs bağladık uçuş başladı bende stress seviyesi tavan. sonra ayağın yerden kesiliyor bir kaç dakika sonra
    manzaradan her şeyi unutmuştum uçak düzeldi sanki otobüste gidiyormuşun gibi oluyor çay falan verdiler sanki 5 dk geçti iniyoruz dediler. ben samsuna 12 saatte gidiyordum otobüsle
    baya şaşırdım sonra inişe geçtik bir anda tekeri böyle yere hızlıca vuruyor azıcık tırsıyorsun ama iniyorsun işte bitiyor yolculuk


    ama istanbula geri gelirken aynısı olmadı çok rüzgar vardı istanbulda harbi harbi tırstık uçak böyle bir o tarafa bir bu tarafa sarsılıyor inşallah sana da rüzgarsız bir uçuş denk gelir.
    en çok şaşırdığım bir başka şey de iklim farkı, samsunda kar yapıyordu mont ile bindim uçağa istanbulda güneş vardı millet kısakollu giyiyordu vs
  • 24-09-2021, 11:52:17
    #16
    atayuvanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde kalkış ve inişi sevmiyorlar ama bende şu tam hızlanırken gelen hissi çok seviyorum
    Heyecan veren şeyler o onlar dışında havada asılı sabit hissediyorsun başka birşey yokki 😊
  • 24-09-2021, 12:00:06
    #17
    Yerden yükselirken içiniz çekilecektir, onun zevki bambaşka bir şey
  • 24-09-2021, 12:01:09
    #18
    ilk uçak deneyimim 2019 nisan ayındaydı ingiltereye gitmiştim hiç unutmam benim için hayatın kırılma noktası oldu ingiltere ne olursa olsun 1-2 yıla yerleşeceğim