atayuvanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genelde kalkış ve inişi sevmiyorlar ama bende şu tam hızlanırken gelen hissi çok seviyorum
Heyecan veren şeyler o onlar dışında havada asılı sabit hissediyorsun başka birşey yokki 😊