İlk uçak deneyimim 24 saatlik endonezya yolculuğumdu 3 aktarma ile gittim. Uçak ile yükseklik korkusunun alakası yok diyebilirim. Zaten bildiğiniz üzere uçak en güvenli toplu taşıma aracı