Hala ne olduğunu anlamadığım birşeye tanıklık etmiştim.
İstanbul'dan Muş'a gittim uçakla. Çocuktum. Kanadın hemen arkasında cam kenarındaydım. Kanadın üst kısmında açılıp kapanan bir yer vardı. (Sonraki uçuşlarda görmedim o kısmı) yani kontrol neticesinde değil de sanki rüzgarın kuvvetiyle hareket ediyordu. Nasıl korktuğumu anlatamam hocam