• 23-09-2021, 15:18:54
    #1
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Windows kurulmuş ve disk tamamen sıfırlanmış yani Mac e dair hiç bir şey kalmamış bir cihazı formatlayacağım. Usb den nasıl başlatırım ? İnternette Bootcamp falan demişler ama Mac e dair bir şey yok diskte ? Teşekkürler.
  • 23-09-2021, 15:19:33
    #2
    Bilgisayarı tamamen kapatıp ALT tuşuna basılı tutarak açmayı deneyin.
  • 23-09-2021, 15:25:46
    #3
    Güç tuşuna bastıktan sonra "Shift-Option-Komut-R " tuşlarına ya da "Option-Komut-R " veya "Komut (⌘)-R " tuş kombinasyonlarına bastığınız vakit sistem otomatik olarak internet üzerinden son sürümü kuracaktır. USB üzerinden kurmak istiyorsanız da yukarıdaki arkadaşın dediği gibi güç tuşuna bastıktan sonra "ALT" tuşuna basılı tutmanız gerekmektedir.

    Aşağıdaki makale yardımcı olacaktır.

    https://support.apple.com/tr-tr/HT204904