Arkadaşlar herkese merhabalar. Windows kurulmuş ve disk tamamen sıfırlanmış yani Mac e dair hiç bir şey kalmamış bir cihazı formatlayacağım. Usb den nasıl başlatırım ? İnternette Bootcamp falan demişler ama Mac e dair bir şey yok diskte ? Teşekkürler.