Güç tuşuna bastıktan sonra "Shift-Option-Komut-R " tuşlarına ya da "Option-Komut-R " veya "Komut (⌘)-R " tuş kombinasyonlarına bastığınız vakit sistem otomatik olarak internet üzerinden son sürümü kuracaktır. USB üzerinden kurmak istiyorsanız da yukarıdaki arkadaşın dediği gibi güç tuşuna bastıktan sonra "ALT" tuşuna basılı tutmanız gerekmektedir.

Aşağıdaki makale yardımcı olacaktır.

https://support.apple.com/tr-tr/HT204904