• 22-09-2021, 20:57:35
    #10
    duisburg-calais yapın ve 1 hafta sonra zevk almamaya başlayın
  • 22-09-2021, 21:14:09
    #11
    hepinize çok teşekkür ederim şehirden şehire değişiyormuş bende server boş zannediyorum
  • 22-09-2021, 21:15:46
    #12
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
    daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
    şehir merkezlerinde olur genelde almanya brezilya vs vs daha kalablık oluyor türkler gelir ise konvoya denk gelirsin ya da konvoy yapan biri bulursan takıl peşlerine
  • 22-09-2021, 21:17:05
    #13
    sulru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehir merkezlerinde olur genelde almanya brezilya vs vs daha kalablık oluyor türkler gelir ise konvoya denk gelirsin ya da konvoy yapan biri bulursan takıl peşlerine
    dorseyi o şehirler arasındamı seçmem gerekiyor hocam
  • 22-09-2021, 21:18:31
    #14
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dorseyi o şehirler arasındamı seçmem gerekiyor hocam
    hocam mapin bi kısmını keşfettikten sonra heryerden garaj alabiliyorsun ordan istedigin yerden garaj al devam et merkezlerde çok çok kalablık ana denk gelmiştim bir kere oynaması zevki çıkmıyor arkadaşların ile gir tavsiyem