Konu
ETS2 Kalabalık yerde oynamak ?
22-09-2021, 21:17:05
#13
ToryVidar
sulru adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şehir merkezlerinde olur genelde almanya brezilya vs vs daha kalablık oluyor türkler gelir ise konvoya denk gelirsin ya da konvoy yapan biri bulursan takıl peşlerine
dorseyi o şehirler arasındamı seçmem gerekiyor hocam