• 22-09-2021, 20:51:49
    #1
    merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
    daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
  • 22-09-2021, 20:53:39
    #2
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
    daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
    Sanırım haritadan bakılabiliyordu ona.
  • 22-09-2021, 20:54:32
    #3
    Haritadan bakıp kalabalık olan şehirlere gidebilirsin. Şuanda aklımda değil ama sayılı birkaç şehir kalabalık olur her zaman. Daha iyi bir oyun deneyimi için sana tavsiyem bu ets konvoy yapan dc sunucular vs var onları bulup katılman
  • 22-09-2021, 20:55:04
    #5
    duisburg-calais yapın hocam

    benim pc yeterli olsa oynayacağım ama
  • 22-09-2021, 20:56:00
    #6
    Promods girebiliyorsan kirkenes , normal map giriyorsan calais-duisburg seferi yapabilirsin
  • 22-09-2021, 20:56:03
    #7
    Kirkenes'e git hocam, 3-4 saatte madene anca iniyoruz
  • 22-09-2021, 20:56:17
    #8
    bazı şehirler çok kalabalık hocam araştırın bir
  • 22-09-2021, 20:56:26
    #9
    Duisburg - Calais arası denemenizi tavsiye ederim hocam bol trafikli ve bol magandalı bir yol