merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
ETS2 Kalabalık yerde oynamak ?
13
●147
- 22-09-2021, 20:53:39Sanırım haritadan bakılabiliyordu ona.ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 20:54:32Haritadan bakıp kalabalık olan şehirlere gidebilirsin. Şuanda aklımda değil ama sayılı birkaç şehir kalabalık olur her zaman. Daha iyi bir oyun deneyimi için sana tavsiyem bu ets konvoy yapan dc sunucular vs var onları bulup katılman
- 22-09-2021, 20:55:04duisburg-calais yapın hocam

benim pc yeterli olsa oynayacağım ama
