ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
Sanırım haritadan bakılabiliyordu ona.