ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar ets2de truckersMP ile giriyorum online 2. sunucu seçiyorum 2bin kişi gösteriyor ama giriyorum etrafımda az adam var ve hiç videolardaki gibi toplu gezilmiyor trafik oluşmuyor neden acaba ?
daha kalabalık sunucular varmıdır veya başka bir yolu
şehir merkezlerinde olur genelde almanya brezilya vs vs daha kalablık oluyor türkler gelir ise konvoya denk gelirsin ya da konvoy yapan biri bulursan takıl peşlerine