ETS2 Kalabalık yerde oynamak ?
13
●147
- 22-09-2021, 21:15:46şehir merkezlerinde olur genelde almanya brezilya vs vs daha kalablık oluyor türkler gelir ise konvoya denk gelirsin ya da konvoy yapan biri bulursan takıl peşlerineToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 21:17:05dorseyi o şehirler arasındamı seçmem gerekiyor hocamsulru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 21:18:31hocam mapin bi kısmını keşfettikten sonra heryerden garaj alabiliyorsun ordan istedigin yerden garaj al devam et merkezlerde çok çok kalablık ana denk gelmiştim bir kere oynaması zevki çıkmıyor arkadaşların ile gir tavsiyemToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle