• 18-09-2021, 13:11:12
    #1
    Merhabalar, kızım 3 yaşında iken bir yavru kedi almıştım hayvan sevgisini benimsesin diye hayvanları oldukça çok seviyor ama o kedi az tırmaladı o yüzden korktu yine de çok aşırı sevgisi var. Şimdi 5 yaşında ve yine bir yavru kedi buldum sokak kedisi ve başı boş dolaşıyordu. Belli ki oyun oynamasını seviyor ama oynarken ısırma ve çırmık atma huyu var. Bu normal mi değilse daha uysal olması için ne yapabilirim. Yoksa sokağa atmak zorunda kalacağım. Çünkü, kızımın kolunda doğum kaynaklı kan toplanması var ufak da olsa oraya denk gelirse kan durdurulamaz.
  • 18-09-2021, 13:14:02
    #2
    normaldir hocam yavrunun o şekilde oyun oynarken tırnağının çizmesi derin bi çizik olacağınıda sanmıyorum veterinere götürün en mantıklısı uzayan tırnaklarını kesmesi
  • 18-09-2021, 13:15:27
    #3
    Merhabalar,
    Tahminen yavru ne kadarlık ? Bende 2-3 aylık yavrular var aynı şekildeler onların tek amacı oyun oynamak. Henüz yavru oldukları içinde tırnaklarının kontrolünü ele alamıyorlar o yüzden büyüyünce kızınızın canını yakmayacaktır oyun oynarken
  • 18-09-2021, 13:16:45
    #4
    Hocam ısırdığında yarım saat 1 saat görmezden gekin kediyi, oynamak isterse oynamayın kendi işinizle uğraşın. Her yaptığında bunu yapın bırakıyor ya da azaltıyor, he bir de kediyi sıkboğaz etmeyin, özsaygısı çok yüksek hayvanlar
  • 18-09-2021, 13:22:18
    #5
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ısırdığında yarım saat 1 saat görmezden gekin kediyi, oynamak isterse oynamayın kendi işinizle uğraşın. Her yaptığında bunu yapın bırakıyor ya da azaltıyor, he bir de kediyi sıkboğaz etmeyin, özsaygısı çok yüksek hayvanlar
    Mantıklı
  • 18-09-2021, 13:22:29
    #6
    kedinin karekteriyle ilgili hocam benim ölen british kedim çok sakindi şimdi olan scottish kedim kedimi aslanmı belli değil.
  • 18-09-2021, 13:27:26
    #7
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Zamanla alışır gibi sokaktan geldi kendini savunma duygusunda.
  • 18-09-2021, 13:52:38
    #8
    Tırnaklarini kestirebilirsinuz veterinerde bir de bazi cins kediler daha uysal bazilari biraz daha saldirgan oluyor sokakdakiler biraz daha agresif oluyor fakat zamanla alisir diye dusunuyorum