Merhabalar, kızım 3 yaşında iken bir yavru kedi almıştım hayvan sevgisini benimsesin diye hayvanları oldukça çok seviyor ama o kedi az tırmaladı o yüzden korktu yine de çok aşırı sevgisi var. Şimdi 5 yaşında ve yine bir yavru kedi buldum sokak kedisi ve başı boş dolaşıyordu. Belli ki oyun oynamasını seviyor ama oynarken ısırma ve çırmık atma huyu var. Bu normal mi değilse daha uysal olması için ne yapabilirim. Yoksa sokağa atmak zorunda kalacağım. Çünkü, kızımın kolunda doğum kaynaklı kan toplanması var ufak da olsa oraya denk gelirse kan durdurulamaz.