• 17-09-2021, 22:13:58
    #1
    Merhabalar, arkadaşlar ben Vodafone faturalıyım internetim bittiği için kendime ek paket almak istiyorum ama bunu faturaya yansıtmak istemiyorum direk kartımdan paranın çekilmesini istiyorum. Böyle bir şey mümkün mü acaba?
  • 17-09-2021, 22:17:04
    #2
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, arkadaşlar ben Vodafone faturalıyım internetim bittiği için kendime ek paket almak istiyorum ama bunu faturaya yansıtmak istemiyorum direk kartımdan paranın çekilmesini istiyorum. Böyle bir şey mümkün mü acaba?
    Hocam direk kolay paket satin alacaksiniz ve kolay paketler kart ile alinio
  • 17-09-2021, 22:17:27
    #3
    Ben 60 GB Kullanmama rağmen o bile yetmiyor 😂

    Edit:Vodafone Kullanıcısıyım.
    • ilbeyg
    ilbeyg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-09-2021, 22:20:45
    #4
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direk kolay paket satin alacaksiniz ve kolay paketler kart ile alinio
    Vazgeçtim hocam o fiyatları görünce 😅 faturaya aktarıp alsam daha kârlı oluyormuş