ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, arkadaşlar ben Vodafone faturalıyım internetim bittiği için kendime ek paket almak istiyorum ama bunu faturaya yansıtmak istemiyorum direk kartımdan paranın çekilmesini istiyorum. Böyle bir şey mümkün mü acaba?
Hocam direk kolay paket satin alacaksiniz ve kolay paketler kart ile alinio