Merhabalar, arkadaşlar ben Vodafone faturalıyım internetim bittiği için kendime ek paket almak istiyorum ama bunu faturaya yansıtmak istemiyorum direk kartımdan paranın çekilmesini istiyorum. Böyle bir şey mümkün mü acaba?