12. sınıfta Açık Öğretime geçmek
6
●92
- 17-09-2021, 22:03:01Herkese iyi akşamlar. 12. sınıfa gidiyorum bulunduğum şehirde nitelikli bir anadolu lisesinde okuyorum TM bölümündeyim hedefim hukuk fakültesi aynı zamanda da dershaneye gidiyorum. Burada benden büyük abilerime danışmak istiyorum. Dershanedeki öğretmenlerim açık öğretime geç rahat rahat ders çalışırsın gibi şeyler söyledi ama okuldaki öğretmenlerim sakın geçme en azından okulda da tekrar olur gibi şeyler söyledi. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan veya yapan olduysa ne gibi yol izledi ve nasıl sonuçlandı. Biraz bahsederseniz çok sevinirim
- 17-09-2021, 22:04:11Açıköğretime geçersen dershane daha fazla para kazanacak örgün eğitim gibisi yoktur
VohaaMedia bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 17-09-2021, 22:08:46Merhabalar
Bu sana kalmış biraz kardeşim ya zaten dershaneye kaydın var parasını ödüyorsun okulda verilen eğitimden memnun değilsen tam zamanlı olarak dershanenin imkanlarından faydalayanbilirsin ama örgün eğitimin sana bir zararı da olmayacaktır. Haa okul tam gündür dershanee zaman kalmıyordu test ve tekrar yapamıyorsunuz o zaman geçilebilir - 17-09-2021, 22:19:39açıkla normal lisenin bir farkı yok eğer dershane haftada 7 günse bence geç yok sadece haftasonuysa geçme bence ben 12 de açığa geçtim pişman da değilim ahahhaha
- 17-09-2021, 23:54:37Bu şekilde yapan ve şuan tıp okuyan bir tanıdığım var. Bu tamamı ile sana bağlı, ders çalışabilirsen yada rahatlıktan dolayı hiç çalışmazsın ortası yok