• 17-09-2021, 22:03:01
    #1
    Herkese iyi akşamlar. 12. sınıfa gidiyorum bulunduğum şehirde nitelikli bir anadolu lisesinde okuyorum TM bölümündeyim hedefim hukuk fakültesi aynı zamanda da dershaneye gidiyorum. Burada benden büyük abilerime danışmak istiyorum. Dershanedeki öğretmenlerim açık öğretime geç rahat rahat ders çalışırsın gibi şeyler söyledi ama okuldaki öğretmenlerim sakın geçme en azından okulda da tekrar olur gibi şeyler söyledi. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan veya yapan olduysa ne gibi yol izledi ve nasıl sonuçlandı. Biraz bahsederseniz çok sevinirim
  • 17-09-2021, 22:04:11
    #2
    Açıköğretime geçersen dershane daha fazla para kazanacak örgün eğitim gibisi yoktur
    • VohaaMedia
    VohaaMedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-09-2021, 22:07:06
    #3
    merak ettim hangi okuldasın ? ismin tanıdık geliyorda
  • 17-09-2021, 22:08:46
    #4
    Merhabalar

    Bu sana kalmış biraz kardeşim ya zaten dershaneye kaydın var parasını ödüyorsun okulda verilen eğitimden memnun değilsen tam zamanlı olarak dershanenin imkanlarından faydalayanbilirsin ama örgün eğitimin sana bir zararı da olmayacaktır. Haa okul tam gündür dershanee zaman kalmıyordu test ve tekrar yapamıyorsunuz o zaman geçilebilir
  • 17-09-2021, 22:19:39
    #5
    açıkla normal lisenin bir farkı yok eğer dershane haftada 7 günse bence geç yok sadece haftasonuysa geçme bence ben 12 de açığa geçtim pişman da değilim ahahhaha
  • 17-09-2021, 22:21:20
    #6
    Açıköğretime geçip dersaneye giden kişileri çok duydum. Faydalı olduğunu söylemişlerdi. Tabi sana kalmış. Faydası olacağını düşünüyorsan geç tabi.
  • 17-09-2021, 23:54:37
    #7
    Bu şekilde yapan ve şuan tıp okuyan bir tanıdığım var. Bu tamamı ile sana bağlı, ders çalışabilirsen yada rahatlıktan dolayı hiç çalışmazsın ortası yok