Konu
12. sınıfta Açık Öğretime geçmek
17-09-2021, 22:19:39
#5
yigitserbes
açıkla normal lisenin bir farkı yok eğer dershane haftada 7 günse bence geç yok sadece haftasonuysa geçme bence ben 12 de açığa geçtim pişman da değilim ahahhaha