Herkese iyi akşamlar. 12. sınıfa gidiyorum bulunduğum şehirde nitelikli bir anadolu lisesinde okuyorum TM bölümündeyim hedefim hukuk fakültesi aynı zamanda da dershaneye gidiyorum. Burada benden büyük abilerime danışmak istiyorum. Dershanedeki öğretmenlerim açık öğretime geç rahat rahat ders çalışırsın gibi şeyler söyledi ama okuldaki öğretmenlerim sakın geçme en azından okulda da tekrar olur gibi şeyler söyledi. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan veya yapan olduysa ne gibi yol izledi ve nasıl sonuçlandı. Biraz bahsederseniz çok sevinirim