• 14-09-2021, 13:35:55
    #1
    Merhaba,

    Nisan ayı açılışlı bir şahıs işletmem var. 29 yaş altı genç girişimci desteğinden faydalanarak açtım. Şimdi bir yerde SGK'lı olarak da çalışmaya başlayacağım.

    Sorum şu:

    Devlet primimi ödemekten vazgeçecek mi yoksa ikisi de aynı anda yatırılacak mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Merhabalar,
      Devlet primi ödemeyi keser ve işe girdiğiniz şirket sizin SGK'nızı ödeyeceği için her hangi bir prim ödemek zorunda kalmayacaksınız.
  • 14-09-2021, 13:36:57
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhabalar,
    Devlet primi ödemeyi keser ve işe girdiğiniz şirket sizin SGK'nızı ödeyeceği için her hangi bir prim ödemek zorunda kalmayacaksınız.
  • 14-09-2021, 13:37:59
    #3
    Eğer Sigortalı çalışırsanız bağkur ödemenize gerek yoktur.
    Devlette bağkurunuzu ödemez.
  • 14-09-2021, 13:38:00
    #4
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Devlet primi ödemeyi keser ve işe girdiğiniz şirket sizin SGK'nızı ödeyeceği için her hangi bir prim ödemek zorunda kalmayacaksınız.
    Devlet prim ödemeyi keserse işime gelmiyor pek, ben çift yerden prim ödensin istemiştim.
    Neyse. Teşekkürler.
  • 14-09-2021, 13:38:20
    #5
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Sigortalı çalışırsanız bağkur ödemenize gerek yoktur.
    Devlette bağkurunuzu ödemez.
    Keşke ödeseydi.
  • 14-09-2021, 13:54:06
    #6
    Genç girişimci desteğini alabiliyor muyuz? Girişimci sertfikalarım var şahıs şirketi açıp faydalanabilir miyim şuan?
  • 14-09-2021, 14:03:15
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimci desteğini alabiliyor muyuz? Girişimci sertfikalarım var şahıs şirketi açıp faydalanabilir miyim şuan?
    29 yaş altında iseniz ve ilk kez şirket açılışı yapıyorsanız alabilirsiniz. Hatta eğer bilişim sektöründe yer alıyorsanız 300.000 TL'ye kadar hibe imkanı da mevcuttur.
  • 14-09-2021, 14:04:33
    #8
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yaş altında iseniz ve ilk kez şirket açılışı yapıyorsanız alabilirsiniz. Hatta eğer bilişim sektöründe yer alıyorsanız 300.000 TL'ye kadar hibe imkanı da mevcuttur.
    Nereden başvurabilirim? Mesela kendime iş için bilgisayar alsam bunu devletten geri alabiliyorum değil mi?
  • 14-09-2021, 14:14:22
    #9
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden başvurabilirim? Mesela kendime iş için bilgisayar alsam bunu devletten geri alabiliyorum değil mi?
    Bilgisayar, sunucu, ofis mobilyası, işçi maaşı vs. her şeyi alabilirsiniz.
    Buna başvurmak için KOSGEB'e müracaatınız gerekiyor. Şirket açılışı yapmadan belgeleriniz tam olmalı. Aksi takdirde faydalanamazsınız.