Merhaba,
Nisan ayı açılışlı bir şahıs işletmem var. 29 yaş altı genç girişimci desteğinden faydalanarak açtım. Şimdi bir yerde SGK'lı olarak da çalışmaya başlayacağım.
Sorum şu:
Devlet primimi ödemekten vazgeçecek mi yoksa ikisi de aynı anda yatırılacak mı?
Genç Girişimci Desteği ve SGK
10
●173
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 14-09-2021, 13:37:59Eğer Sigortalı çalışırsanız bağkur ödemenize gerek yoktur.
Devlette bağkurunuzu ödemez. - 14-09-2021, 13:38:00Devlet prim ödemeyi keserse işime gelmiyor pek, ben çift yerden prim ödensin istemiştim.BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse. Teşekkürler. - 14-09-2021, 14:03:1529 yaş altında iseniz ve ilk kez şirket açılışı yapıyorsanız alabilirsiniz. Hatta eğer bilişim sektöründe yer alıyorsanız 300.000 TL'ye kadar hibe imkanı da mevcuttur.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 14:04:33Nereden başvurabilirim? Mesela kendime iş için bilgisayar alsam bunu devletten geri alabiliyorum değil mi?CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2021, 14:14:22Bilgisayar, sunucu, ofis mobilyası, işçi maaşı vs. her şeyi alabilirsiniz.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna başvurmak için KOSGEB'e müracaatınız gerekiyor. Şirket açılışı yapmadan belgeleriniz tam olmalı. Aksi takdirde faydalanamazsınız.