Merhabalar,
Devlet primi ödemeyi keser ve işe girdiğiniz şirket sizin SGK'nızı ödeyeceği için her hangi bir prim ödemek zorunda kalmayacaksınız.
Devlet prim ödemeyi keserse işime gelmiyor pek, ben çift yerden prim ödensin istemiştim.
Neyse. Teşekkürler.