Merhaba,
Nisan ayı açılışlı bir şahıs işletmem var. 29 yaş altı genç girişimci desteğinden faydalanarak açtım. Şimdi bir yerde SGK'lı olarak da çalışmaya başlayacağım.
Sorum şu:
Devlet primimi ödemekten vazgeçecek mi yoksa ikisi de aynı anda yatırılacak mı?