• 12-09-2021, 21:29:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar akradaşlar Mobil uygulama teması yapmaya başladım ancak ne tür birşey yapacağıma karar vermedim ama aklımda bir şablon var. Smm panel görev yap para kazan veya Banka olarak düşündüm ama banka çok sıkıntı olabilir diye düşünüyorum.
  • 12-09-2021, 21:40:42
    #2
    Opencart veya WooCommerce gibi yazılımlara yönelebilirsin. Banka ile ilgili sorunlarını çözmede en azından çözüm merkezleri var ve sana yardımcı olacaklardır.
  • 12-09-2021, 21:42:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opencart veya WooCommerce gibi yazılımlara yönelebilirsin. Banka ile ilgili sorunlarını çözmede en azından çözüm merkezleri var ve sana yardımcı olacaklardır.
    Anlamadım hocam? Ben tema tasarımı yapıyorum ve mobil uygulama tasarımı yapacağım ama ne konuda tasarım yapsam diye soru sordum.
  • 12-09-2021, 21:48:00
    #4
    Kulepin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım hocam? Ben tema tasarımı yapıyorum ve mobil uygulama tasarımı yapacağım ama ne konuda tasarım yapsam diye soru sordum.
    Bu mesajınızdan analdığım kadarıyla işin backend tarafında ilginiz yok.

    Mobile Template Website Templates from ThemeForest

    Bu adreste mobil site konusunda size fikir verebilecek temalar var. Birkaçını seçin, ve beğendiğiniz ortak noktalarını bulun ve işe koyulun. 😜
  • 12-09-2021, 21:49:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajınızdan analdığım kadarıyla işin backend tarafında ilginiz yok.

    Mobile Template Website Templates from ThemeForest

    Bu adreste mobil site konusunda size fikir verebilecek temalar var. Birkaçını seçin, ve beğendiğiniz ortak noktalarını bulun ve işe koyulun. 😜
    Yok hocam ilgim var ama fikrim yok. R10 mobil uygulaması yok sanırım aslında kimse tasarlamadıysa ben yapabilirim ücretsiz bir şekilde
  • 12-09-2021, 21:53:43
    #6
    3 günlük üye için fazla iddialısınız hocam. Bildiğim kadarıyla r10 zaten mobile uyumlu, daha doğrusu responsivedir. Telefondan gözüktüğü kadarıyla. Hayırlı akşamlar
  • 12-09-2021, 21:55:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 günlük üye için fazla iddialısınız hocam. Bildiğim kadarıyla r10 zaten mobile uyumlu, daha doğrusu responsivedir. Telefondan gözüktüğü kadarıyla. Hayırlı akşamlar
    Anlamadım hocam r10 daki üyeliğimiz doğum tarihimiz mi oluyor R10 dan önce hiç çalışma yapmış olamaz mıyım