Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 günlük üye için fazla iddialısınız hocam. Bildiğim kadarıyla r10 zaten mobile uyumlu, daha doğrusu responsivedir. Telefondan gözüktüğü kadarıyla. Hayırlı akşamlar
Anlamadım hocam r10 daki üyeliğimiz doğum tarihimiz mi oluyor R10 dan önce hiç çalışma yapmış olamaz mıyım