Konu
Temanın türünü bulamıyorum
12-09-2021, 21:53:43
#6
Onur89TR
3 günlük üye için fazla iddialısınız hocam.
Bildiğim kadarıyla r10 zaten mobile uyumlu, daha doğrusu responsivedir. Telefondan gözüktüğü kadarıyla. Hayırlı akşamlar