
Logitec G910 Klavye muadili ne olabilir ?
2
●34
- 11-09-2021, 10:27:59Merhabalar Logitec g910 klavye kullanıyorum. Ancak klavyeler 1 sene sonra kesinlikle bozuluyor. sorun olarak sürekli çift tıklama sorunu meydana geliyor. klavyenin bütün özelliklerine çok alıştım farklı bir klavye kullanmakta istemiyorum. dün yenisini sipariş ettim o geldi fakat bunda da bazı harflerde arada sırada yine çift tıklıyor. o yüzden geri iadesini oluuşturdum. Zaten logitec in kendi sayfasında ürünün aynısını bulamıyorum. Acaba genel olarak bu klavyelerde mi sıkıntı var. 800 -1000 TL bandında buna benzer bir klavye almak istiyorum. Klavyesinden memnum olan bu benzer olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

- 11-09-2021, 10:34:49Logitech'in kendi Romer G anahtarları problemli, 2 tane G613'ü çöpe attım.
Yağlamak, anahtarları sökmek, her şeyi denedim hiç bir işe yaramıyor, net mühendislik ve tasarım hatası mevcut.
Cherry anahtar kullanan marka/modelleri tercih etmenizi tavsiye edebilirim.
tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam