Logitech'in kendi Romer G anahtarları problemli, 2 tane G613'ü çöpe attım.

Yağlamak, anahtarları sökmek, her şeyi denedim hiç bir işe yaramıyor, net mühendislik ve tasarım hatası mevcut.

Cherry anahtar kullanan marka/modelleri tercih etmenizi tavsiye edebilirim.