Merhabalar Logitec g910 klavye kullanıyorum. Ancak klavyeler 1 sene sonra kesinlikle bozuluyor. sorun olarak sürekli çift tıklama sorunu meydana geliyor. klavyenin bütün özelliklerine çok alıştım farklı bir klavye kullanmakta istemiyorum. dün yenisini sipariş ettim o geldi fakat bunda da bazı harflerde arada sırada yine çift tıklıyor. o yüzden geri iadesini oluuşturdum. Zaten logitec in kendi sayfasında ürünün aynısını bulamıyorum. Acaba genel olarak bu klavyelerde mi sıkıntı var. 800 -1000 TL bandında buna benzer bir klavye almak istiyorum. Klavyesinden memnum olan bu benzer olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.