Merhabalar, az önce bir şikayet konusunda birisinin moderatörler tarafından izinli olduğunu konuşmalarda okudum. Kişinin açtığı kategoride 5 ticaret puanı kuralı olmasına rağmen kişi 3 ticaret puanıyla konu açmış. Bu nasıl olabiliyor arkadaşlar izin alabiliyor muyuz? @Bip;
MADDE 18 - Ticari konu açabilmeniz için en az 1 aylık üye ve minimum 5 ticaret puanına sahip olmalısınız. Ya da güven vermesi açısından ticaret puanı olmadan ticari konu açabilmeniz için profilinizi kimlik ve telefon ile doğrulayıp "Platin" veya "Kurumsal" üyelik almalısınız.
https://www.r10.net/sikayetim-var/29...ayetciyim.html
Kategori Kuralları
5
●83
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 10-09-2021, 20:45:22Hocam 3 ticaret puanıyla ticari konu açmış ama onu çözemedim.Sukrukaragoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2021, 20:46:25Hocam ben trade kasmak için 50 liralık kodu 10 liraya yazdım zamanında. Böyle bir izin olayının olup olmadığını merak ettim şimdi.OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle