O birşey değil bana tanımadığım adam trade attı neden attın kimsin diyorum trade kasıyorum diyor. Dedim sildir böyle olmaz ticaret yapman lazım diye
Hocam ben trade kasmak için 50 liralık kodu 10 liraya yazdım zamanında. Böyle bir izin olayının olup olmadığını merak ettim şimdi.