Merhabalar, az önce bir şikayet konusunda birisinin moderatörler tarafından izinli olduğunu konuşmalarda okudum. Kişinin açtığı kategoride 5 ticaret puanı kuralı olmasına rağmen kişi 3 ticaret puanıyla konu açmış. Bu nasıl olabiliyor arkadaşlar izin alabiliyor muyuz?
@Bip;
MADDE 18 - Ticari konu açabilmeniz için en az 1 aylık üye ve minimum 5 ticaret puanına sahip olmalısınız. Ya da güven vermesi açısından ticaret puanı olmadan ticari konu açabilmeniz için profilinizi kimlik ve telefon ile doğrulayıp "Platin" veya "Kurumsal" üyelik almalısınız. https://www.r10.net/sikayetim-var/29...ayetciyim.html