Merhaba,
Bugün yakın arkadaşımın pozitif olduğunu öğrendim. Akıllı insan test sonucu gelmeden gelmiş ve öğlen pozitif olduğu öğrenilerek alınıyor. Bu kişi ile 1,5 metreden yakın olarak kapalı ortamda 1 saat kadar oturduk onda maske yoktu ama bende çift maske vardı. O gün (2 gün önce) bir şeyi yoktu sadece burnu akıyordu. Bugün de aynı şekilde ama onun öğlen covid çıktığını öğrendiğimde ben strese girdim. Şuanda gergin ve sıcak basıyor şeklindeyim bunun harici bir şeyim yok. Sadece kendim ateşim var gibi hissediyorum. Sizce bu stresten midir? Virüsten çok korkan biriyim.
Strese girdim - Covid Hk. Soru
13
●180
- 09-09-2021, 16:51:26Belirtileri göstermediğim için hastaneye gitmiyorum orası da riskli. Ama bugün duyunca gerildim baya. İnşallah bir şeyim yoktur :/ o da hani 3,4 gün sonra çıkıyormuş ya belirtileri o sıkıntıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2021, 16:51:59Test yaptırman endişenizi biraz düşünecektir. Aşı yaptırmış miydiniz?
- 09-09-2021, 16:52:04Stresten olur muhtemelen, sakın stres yapma hem sende maske varmış benim burada karşılıklı yemek yediğim arkadaşım pozitif çıktı 4 kişi yemek yiyoruz işte bizde hiç bir şey çıkmadı tabi bizde de maske yoktu, bunun kuluçka süresi vs derken başkasına bulaştırmaya başlama süresi kişiye bulaştıktan 5-6 gün sonra başlıyor
- 09-09-2021, 16:55:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle sakin olmalısın ve kendine stres yapmamalısın çünkü bunun ne sana faydası neden vücuduna faydası var covid ilgili en iyi tespiti beş gün sonra bir test yaparak cevabı alabilirsin fakat sen stres yaptıkça vücut ısın yükselir ve sen kendini hasta zannedersin bu tipik insan vücudunda gelişen bir reaksiyondur. Ayrıca unutmaki yüzlerce insan eşi veya aynı hane de oturdukları halde bir tanesi pozitif çıkma durumunda diğerlerinin negatif kalabildiği vakalarda görüyoruz ve duyuyoruz bu yüzden çok geçmiş olsun umarım çift maskeniz sizi korumuş tur bundan sonra daha dikkatli olursanız sizin yararınıza olacaktır.
- 09-09-2021, 17:01:10English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemirocan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim hepinize 🙏🏻 Biraz olsun endişemi azalttınız. Şuanda sakin kalmaya çalışarak bekleyeceğim, 2,3 gün sonra semptom göstermeye başlarsam test yaptıracağım.kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle