Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pcr testi doğru bile olsa sakin kalman lazım ve eğer korkun var ise hastaneye gidip bir test olmamda fayda var en azından hasta mısın değil misin o belli olur (hasta değilsen bile hastanede olma ihtimali de var tabi)
Belirtileri göstermediğim için hastaneye gitmiyorum orası da riskli. Ama bugün duyunca gerildim baya. İnşallah bir şeyim yoktur :/ o da hani 3,4 gün sonra çıkıyormuş ya belirtileri o sıkıntı