Merhaba,
Bugün yakın arkadaşımın pozitif olduğunu öğrendim. Akıllı insan test sonucu gelmeden gelmiş ve öğlen pozitif olduğu öğrenilerek alınıyor. Bu kişi ile 1,5 metreden yakın olarak kapalı ortamda 1 saat kadar oturduk onda maske yoktu ama bende çift maske vardı. O gün (2 gün önce) bir şeyi yoktu sadece burnu akıyordu. Bugün de aynı şekilde ama onun öğlen covid çıktığını öğrendiğimde ben strese girdim. Şuanda gergin ve sıcak basıyor şeklindeyim bunun harici bir şeyim yok. Sadece kendim ateşim var gibi hissediyorum. Sizce bu stresten midir? Virüsten çok korkan biriyim.