• 09-09-2021, 14:04:54
    #1
    Merhabalar az önce biri aradı polis olduğunu söyledi ve bir dava dosyası verdi bu ayın 20’sine kadar şurada şurada olmanız gerekiyor aksi taktirde yakalanma emri çıkarılacakmış dedi

    ama bu dava dosyasını e devlet üzerinde sorgulayında bir şeyler çıkmıyor nedeni nedir?
  • 09-09-2021, 14:06:05
    #2
    Maalesef doğru arkadaşım özellikle ifadeye cağrıldıysan gitmen gerekmekte.Zaten seni karakol'a cağırmışlardır yada direk savcılığa gidersin savcı cağırdıysa.
    gitmezsen yakalama kararın cıkar.
  • 09-09-2021, 14:06:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Soruşturma dosyaları e-devlet de gözükmez. Bağlı bulunduğunuz adliyeye gidip davalarınızın tamamını bürodan alabilirsiniz.
  • 09-09-2021, 14:06:16
    #4
    Hocam bazen polisler arayıp karakola çağırabiliyorlar ifade için
  • 09-09-2021, 14:08:42
    #5
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler.

    Cevabımı aldım.
  • 09-09-2021, 14:12:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bendede aynısı oldu. Gitmezsen gelip seni alıyorlar.
  • 09-09-2021, 14:12:34
    #7
    tem'den aramışlardı, gelmezsem nolur dedim adama güvenemeyip, evine şafak operasyonuyla gelinir gereği yok dedi. tamam gelirim diyip ofisten bi avukatla birlikte gittim tem bürosuna, cidden de adıma bi dosya varmış, benimle ilgili değil ama bilgi aldılar.

    özetle, adınıza bi dava olmasa bile bilgi almak istemiş olabilirler. avukat vs tanıdığınız biri varsa onunla birlikte giderseniz hem güvenli olur hem de işiniz kısa sürer.
  • 09-09-2021, 14:13:58
    #8
    Büyük ihtimalle doğru. Genellikle ifadeye telefonla çağrıyorlar. Beni asayiş ve karakol olmak üzere 2 farklı yerden ifade için aramışlardı.
  • 09-09-2021, 14:15:29
    #9
    Doğru olma ihtimali yüksek hocam. Polisler ifadenize başvurulacaksa bu şekilde arayıp, bilgilendirebiliyorlar. Aksi durumda ekip otosuyla gelip alıyorlar. Bu da hoş olmuyor.