tem'den aramışlardı, gelmezsem nolur dedim adama güvenemeyip, evine şafak operasyonuyla gelinir gereği yok dedi. tamam gelirim diyip ofisten bi avukatla birlikte gittim tem bürosuna, cidden de adıma bi dosya varmış, benimle ilgili değil ama bilgi aldılar.

özetle, adınıza bi dava olmasa bile bilgi almak istemiş olabilirler. avukat vs tanıdığınız biri varsa onunla birlikte giderseniz hem güvenli olur hem de işiniz kısa sürer.