Merhabalar az önce biri aradı polis olduğunu söyledi ve bir dava dosyası verdi bu ayın 20sine kadar şurada şurada olmanız gerekiyor aksi taktirde yakalanma emri çıkarılacakmış dedi
ama bu dava dosyasını e devlet üzerinde sorgulayında bir şeyler çıkmıyor nedeni nedir?